Hoi allemaal,
Net terug van ons prachtige weekend in Drenthe, zijn we al weer aan het azen op een nieuw weekend in het najaar. Het gebied dat we op het oog hebben, De Peel, ligt op de grens van de provincies Noord-Brabant en Limburg. Het is een uitgestrekt gebied dat zich uitstrekt over het oosten van Brabant en het noorden van Limburg, bekend om zijn hoogveengebieden, nationale parken zoals De Groote Peel, en de regio die bekend staat als het Land van de Peel. Afhankelijk van de mogelijkheden kijken we ook verder in Brabant en Limburg. Er komt vast wat moois uit!
De datum voor dit weekend hebben we geprikt in de maand november van vrijdag 6 t/m zondag 8-11. Denk erover na of je interesse hebt om mee te gaan dan voegen we je toe aan onze appgroep.
Zegen en groet,
Jaco en Walter
